REKLAMACJE/ZWROTY

Nie jesteś zadowolona z zakupu? Otrzymałaś uszkodzony towar? A może zamówiłaś zły rozmiar? Nie martw się – czasami tak się zdarza. Na szczęście możesz skorzystać z prawa do reklamacji lub zwrotu. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu otrzymania paczki.

FORMULARZ ZWROTU / REKLAMACJI

Jak dokonać zwrotu?

Zapakuj zwracane lub reklamowane przedmioty. Pamiętaj, że zwracana odzież nie może nosić śladów użytkowania. Do paczki dołącz paragon, będący dowodem zakupu oraz „Formularz odstąpienia od umowy” lub „Formularz reklamacyjny”. Zadbaj o to, by wysyłane przedmioty nie zostały uszkodzone w trakcie transportu. Radzimy, by wysyłać paczki z potwierdzeniem nadania – dzięki temu można odzyskać pieniądze w przypadku zagubienia przesyłki.

Gdzie wysłać towar?

APPAREL BUTIK

ul. Kazimierza Wielkiego 40, 30-074 Kraków

Czy mogę wysłać paczkę za pobraniem?

Nie. W butiku Apparel nie obsługujemy tego rodzaju zwrotów.

Kiedy i w jaki sposób otrzymam zwrot środków ze zwrotu?

Pieniądze prześlemy na Twoje konto bankowe zaraz po rozpatrzeniu reklamacji. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni.

Jak zostanie rozpatrzona reklamacja?

Reklamowany towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli to nie będzie możliwe, to zwrócimy Ci pieniądze.

Szukasz szczegółowych informacji dotyczących odstąpienia od umowy?

Jeśli tak, to zapraszamy do zapoznania się z naszym regulaminem.

Masz pytania dotyczące zwrotu lub reklamacji?

Skontaktuj się z nami, a my zrobimy wszystko, by rozwiązać Twój problem.